Regulamin sklepu

I. Warunki ogólne

  1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.adler-sklep.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu drogą wysyłkową. Nie ma możliwości indywidualnego odbioru zakupionego towaru.
  2. Sklep www.adler.nakoszulkach.pl jest prowadzony przez firmę:
    www.NAKOSZULKACH.pl
    Lipie 177, 36-060 Głogów Małopolski
    Nip 716-134-69-02
    Regon 180394083
  3. Sklepy www.adler-sklep.pl i www.nakoszulkach.pl są osobnymi sklepami dlatego wymagana jest osobna rejestracja, nie można również łączyć zamówień z obydwu sklepów.
  4. Wszystkie podane w sklepie ceny są cenami brutto i zawierają już podatek VAT.
  5. Minimalna wielkość zamówienia to 50zł netto + koszt wysyłki. Istnieje możliwość negocjacji cen dla zamówień na kwotę powyżej 1000zł netto.
  6. Podane w sklepie stany magazynowe należy traktować jako orientacyjne ponieważ nie są one uaktualniane w czasie rzeczywistym.
  7. Sprzedawane produkty są nowe, nigdy nie używane, wolne od wad - chyba, że w opisie zaznaczono inaczej.
  8. Na każdy sprzedany towar otrzymają Państwo dowód zakupu - fakturę VAT imienną lub na firmę. Aby otrzymać fakturę VAT na firmę należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.
  9. Zamówienia są realizowane tylko po przedpłacie. Dane do przelewu otrzymają Państwo mailem po złożeniu zamówienia. Zanim dokonają Państwo przelewu prosimy zaczekać na maila od osoby obsługującej sklep z informacją, że zamawiany towar jest faktycznie dostępny. W sklepie wyświetlają się stany magazynowe producenta, ale nie jest to w czasie rzeczywistym. Może więc zajść sytuacja, że przy niskich ilościach towar zostanie sprzedany wcześniej komuś innemu. W takiej sytuacji kontaktujemy się z Zamawiającym celem ustalenia czy dokonać zwrotu przedpłaty na dane z których nastąpiła czy też zmienimy asortyment. Zwrotów dokonujemy w 24h robocze od fizycznego ich pojawienia się na naszym koncie.
  10. Zamówienia można anulować do momentu fizycznego rozpoczęcia ich realizacji. Paczki są wysyłane bezpośrednio od producenta, czyli w praktyce rezygnację można złożyć do momentu aż odznaczymy u nich zamówienie jako zapłacone. Gdy tak się stanie paczka praktycznie w kilkanaście minut jest przygotowywana do wysyłki i potem pozostaje tylko zwrot nieużywanego towaru i odesłanie go z powrotem. Jeśli dokonali Państwo płatności i się później rozmyślili prosimy o kontakt telefoniczny (tel. 791 72 72 52).
  11. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o czym niezwłocznie powiadomimy Zamawiającego.
  12. Na zamówionej odzieży istnieje możliwość odpłatnego wykonania nadruków. W tej sytuacji wydłuża się czas realizacji w zależności od bieżącej kolejki zleceń.
  13. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail, brak telefonu) nie będą rozpatrywane.
  14. Wprowadzone dane osobowe służą jedynie realizacji złożonych zamówień. Nie odsprzedajemy ich osobom trzecim ani sami nie korzystamy z nich dla swoich celów reklamowych.
  15. Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.
  16. Strona używa plików coockie (ciasteczek) wyłącznie w celach statystycznych.
  17. Zakup w sklepie internetowym www.adler.nakoszulkach.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

 

II. Wysyłka towaru

  1. Wysyłkę prowadzimy przy pomocy firmy kurierskiej DPD.
  2. Po nadaniu przesyłki informujemy o tym fakcie klienta drogą mailową.
  3. Czas od nadania do doręczenia to większości przypadków 24h robocze, ale może się zdarzyć 2 dni robocze, jest to od nas niezależne.
  4. Opłaty za wysyłkę oraz opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu w przypadku firm kurierskich są stałe dla paczek do 30kg. W przypadku wystąpienia rozbieżności wagowej wyliczonej przez automat w sklepie będziemy o tym informować mailowo.
  5. Klient ma do wyboru dwie opcje "Kurier24" i "Kurier48".
    W opcji "Kurier24" paczka jest zawsze bezzwłocznie wysyłana prosto z magazynu producenta w 24h robocze od zaksięgowania przedpłaty lub maila z potwierdzeniem jej wykonania (zamówienia potwierdzone do g. 13 wyjeżdżają tego samego dnia roboczego. Fakturę za zakupiony towar otrzymają Państwo mailem w postaci pliku pdf.
    W opcji "Kurier48" może się zdarzyć sytuacja, że towar sprowadzimy najpierw do siebie a dopiero później po przepakowaniu do klienta. Niemniej często przebieg realizacji będzie taki sam jak w "Kurier24".
  6. Wysyłka jest realizowana tylko po przedpłacie i tylko kurierem.

III. Zwroty towaru

  1. Kupujący ma prawo do zwrotu nieużywanego towaru w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyn. Za nieużywany towar uważamy taki, który jest w stanie jaki dostarcza nam producent, czyli przede wszystkim nieprany i bez nadruków, jeśli posiadał opakowanie to razem z nim w stanie nienaruszonym.
  2. Nadruki na odzieży są wykonywane specjalnie na zamówienie klienta. Powoduje to, że odzież staje się używana (czyli inna niż ta, którą otrzymujemy od producenta). Dlatego po ich wykonaniu nie ma możliwości wymiany na inne rozmiary, kolory ani nie przyjmujemy ich zwrotów, chyba, że nadruk został źle wykonany z naszej winy. Jeśli nie jesteś pewien rozmiaru lepiej poproś nas o zmierzenie przed wykonaniem nadruku.
  3. Przy zwrotach koniecznie należy dołączyć pisemną (może być drogą elektroniczną) informację na jakie konto należy dokonać przelewu.
  4. Po otrzymaniu informacji o chęci zwrotu towaru wyślemy mailowo do wypełniania formularz odstąpienia od umowy wraz z danymi do wysyłki.
  5. Kupujący ponosi koszt transportu zwracanego towaru. Towar zwracany będzie do producenta (Czechy), prosimy więc mieć na uwadze wydatek przesyłki międzynarodowej.
  6. Należność za zwrócony towar przelejemy do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki na dane jakie podał klient.

IV. Reklamacje

  1. Wadliwy towar kupujący może zwrócić do producenta lub sprzedawcy. Adres wysyłki zostanie podany kupującemu po przyjęciu zgłoszenia reklamacji i będzie zależał od rodzaju wady.
  2. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest posiadanie dowodu zakupu.
  3. Zgłaszając reklamację prosimy o przesłanie dowodu istnienia wady w postaci fotografii.
  4. Za zwrócony towar kupujący otrzyma zwrot gotówki na podane konto lub zostanie wysłany nowy towar wolny od wad jeśli klient sobie tego zażyczy a prośba będzie możliwa do zrealizowania.
  5. Reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni kalendarzowych od otrzymania reklamowanego towaru.
  6. Jeżeli wada towaru powstała w efekcie niestosowania się do instrukcji zamieszczonych na metce lub jest tylko subiektywną oceną dotyczącą wyglądu towaru sprzedający ma prawo taką reklamację odrzucić.
  7. Jeżeli reklamacja będzie niezasadna koszty wysyłek zostaną po stronie kupującego. Jeśli zostanie rozpatrzona pozytywnie to pokrywa je producent.
  8. Jeżeli przesyłka ma uszkodzone opakowanie kupujący powinien w obecności kuriera sporządzić protokół szkody.

V. Ochrona danych osobowych

Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne. W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
Wprowadzone przy rejestracji dane nie są w żaden sposób przez nas przetwarzane czy udostępniane innym podmiotom. Służą wyłącznie do wystawienia faktury, wysyłki towaru i korespondencji (adres e-mail) dotyczącej realizacji zamówienia. Nigdy nie wysyłamy na podany adres e-mail żadnych reklam.