Pytania i odpowiedzi
Jak zrezygnować z zamówienia?
Zrezygnować z zamówienia można do momentu rozpoczęcia jego realizacji. Realizacja jest tylko po przedpłacie więc najprościej jej nie robić - po ok. tygodniu braku płatności zamówienie anulujemy. Jeśli jednak już przelew poszedł prosimy o kontakt telefoniczny (791 72 72 52) i mailowy (nadruki@nakoszulkach.pl) z informacją by dokonać zwrotu płatności a zamówienie anulować. Zwrotu dokonamy bezzwłocznie po otrzymaniu płatności. Jeśli natomiast zaksięgujemy wpłatę i zlecimy wysyłkę od producenta to takie zamówienie dosłownie w kilkanaście minut jest przygotowane do wysyłki i pozostaje Państwu odebrać paczkę a następnie ją zwrócić zgodnie z procedurą zwrotu nieużywanego towaru.
Czy możliwa jest wysyłka za pobraniem?
Nie, zamówienia realizujemy tylko po przedpłacie.
Czy na zamówionej odzieży można zlecić wykonanie nadruków?
Tak, mogą Państwo wskazać jako adres dostawy adres naszej firmy a my wykonamy nadruki. Przed złożeniem zamówienia należy przesłać wzór do wyceny z informacją jakiej ma być wielkości, na czym, jaki nakład (nadruki flex i hafty robimy od 10 sztuk tego samego wzoru, sitodruk od 100szt.) na adres mailowy nadruki@nakoszulkach.pl.
Czy można łączyć w jedną wysyłkę zamówienia z pozostałych waszych stron?
Poza www.adler-sklep.pl prowadzimy jeszcze strony www.nakoszulkach.pl oraz www.jhk-sklep.pl. Każda ze stron wymaga osobnej rejestracji i różne są procedury wysyłki towarów. Nie ma możliwości by łączyć zamówienia z tych stron w jedno, chyba, że odzież miałaby być przez nas znakowana.